Conference Champs - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu Conference Champs - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu

Conference Champs

Blijf op de hoogte en volg Daphne

13 November 2017 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Hallo allemaal!

Daar is ze weer. Een nieuwe blog vanuit m'n bed, want ik heb vandaag echt helemaal niks uitgevoerd.

Maandag begon de schoolweek weer en mocht ik eindelijk weer trainen. Maar de training werd gecanceld om ons wat rust te geven, dus we hadden een korte team meeting om de laatste weken door te nemen.
Dus toen was het dinsdag eindelijk tijd voor m'n eerste training in 2 weken tijd. Wat voelde het weer fijn om 2 uurtjes in de gym te staan.

Woensdag hadden we een wedstrijd tegen Allan Hancock, zij stonden laatste in de conference ranking met 0 gewonnen wedstrijden. Appeltje eitje dus. En ik heb weer wat punten mogen spelen. Na de wedstrijd gingen we naar de in-n-out, dat is een fastfood restaurant met burgers en friet. Gelukkig had ik m'n eigen eten mee genomen van huis, want ik had echt geen zin in die vette troep.

Donderdagmiddag heb ik de bus naar state street gepakt en heb ik een beetje geshopt. Ik had een zwart shirt nodig voor het vrijwilligers werk wat gepland stond in het weekend. Uiteindelijk ben ik gewoon standaard bij de H&M geslaagd voor een zwart basic shirtje en een zwarte blouse. Bij de Forever21 heb ik een shit load aan oorbellen gekocht en daarna heb ik bij een skaters winkeltje nog een shirt en sokken gekocht.
Na het shoppen ben ik naar school gefietst voor weer een hele leuke training en daarna bracht Ketty me naar huis. Thuis lekker gedoucht en wat gegeten en toen heb ik de bus naar Lars z'n huis gepakt. Uiteindelijk was Lars helemaal niet thuis, maar er was er waren wel andere mensen in een van de appartementen dus ben ik daar heen gegaan. Toen iedereen uit ging heb ik met Jan, Ravn en Niklas fifa gespeeld en daarna ben ik naar Max z'n huis gelopen waar Lars dus ook was. 's Avonds sliep ik bij Lars op de bank, want ik moest de volgende ochtend toch ergens in downtown zijn.

De volgende ochtend zijn Lars en ik Max wakker gaan maken en hebben we ontbijt gehaald. Daarna ben ik doorgelopen naar de art studio waar ik de volgende dag vrijwilligers werk ging doen. We kregen een korte voorlichting over wat we moesten doen. Daarna weer de bus naar school gepakt, want we moesten een wedstrijd spelen bij Cuesta College.
Toen we aankwamen bij Cuesta College dacht ik eerst even dat we in een gevangenis waren beland, maar het was gewoon hun campus.. Cuesta stond 3e gerankt in de conference, maar ze waren niet extreem goed. We wonnen met 3-0 en dat betekende dus dat we conference champions waren geworden. Ik mocht het laatste punt van de wedstrijd serveren, maar het spel lag 2 minuten stil doordat er iets fout ging aan de wedstrijd tafel ofzo. Naja toen ik eenmaal mocht serveren was het een ace en begon iedereen te juichen.
Op de terugweg naar huis hebben we wat gegeten bij Firestone, wat een heel bekend restaurant schijnt te zijn. Nikki, Kate en ik hadden al wilde plannen gemaakt voor de avond om een feestje te houden, maar toen viel iedereen in de bus in slaap en had niemand meer zin (behalve ik want ik wil altijd feesten lol). Dus Nikki had me naar huis gebracht en toen ben ik maar gaan netflixen.

Zaterdagochtend werd ik wakker met een berichtje van Robin of ik zin had om mee te gaan ontbijten in downtown en natuurlijk had ik daar zin in. Na het ontbijt zijn we nog naar de 99 cent store geweest en naar de smart en final om wat groceries te doen.Aan het eind van de middag ben ik weer naar de art studio gefietst, want om 6 uur begon het vrijwilligers werk. De art studio is dus een soort gallery met allemaal kunstwerken van locale gehandicapte mensen. Er kwamen allemaal nette mensen om geld te bieden en wijn te proeven. Mijn taak was om met hapjes rond te gaan. Toen merkte ik weer even dat ik al 3,5 maand niet meer had gewerkt, want m'n armspiertjes voelen nu wat stijf aan haha.
Toen het allemaal voorbij was hebben we samen met Mia haar wijn geproefd. Mia is de baas van coral group en haar man heeft een eigen druiven gaard voor de wijn productie. Dus we hadden echt 6 verschillende soorten wijn "geproefd", maar niemand spuugde het uit. Om een uurtje of 11 ben ik met Lara en Giel naar Vicotian huis gefietst en daar waren een aantal vrienden en hebben we gewoon gezellig wat gedronken en muziek geluisterd. Daarna nog even naar downtown apartments en toen hebben Charlie en Bryce me om 3 uur naar huis gebracht.

En toen was het al weer zondag ochtend en heb ik vandaag alleen maar op bed gelegen. Lekker lui mag af en toe wel.

Komende week spelen we maar 1 wedstrijd tegen de nummer 3 van California en dan beginnen de week daarna de playoffs.
Wat ook heel leuk is om te vertellen is dat Mirjam en Arne over 2 weken langs komen!

Volgende week weer een verslagje online, dus tot dan!

Dikke kus x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Hallo allemaal! Ik ben Daphne en ik ben 18 jaar oud. Vanaf augustus ga ik studeren in Amerika en via deze site ga ik jullie zo nu en dan op de hoogte houden van mijn activiteiten. Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen! xx

Actief sinds 22 Juni 2017
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 22833

Voorgaande reizen:

20 Januari 2019 - 17 Februari 2019

Spanje 2019

04 Augustus 2017 - 01 Juni 2018

Amerika

Landen bezocht: