Deltopia - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu Deltopia - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu

Deltopia

Blijf op de hoogte en volg Daphne

09 April 2018 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Haaaaayy

Zit ik dan lekker op m'n zondagavond. Nog lekker buiten, want het weer hier is 's avonds nu ook lekker warm. Ik zit gezellig met Lena, Austin en Sofia. Ik heb een rustig weekje gehad. Niet te veel gedaan maar wel erg gezellig gehad.

Maandag begon ik met zwemmen en daarna had ik les en werk. Toen ik thuis kwam, is mijn buurjongen uit Guatamala langs gekomen. Want ik moest een Spaanse midterm inleveren voor middernacht en hij spreekt Spaans, dus hij had me een handje geholpen.

Dinsdag ben ik zoals gewoonlijk weer naar de sportschool geweest en daarna had ik gewoon school en werk. Toen ik om 9 's avonds thuis kwam zat het hele huis vol mensen die huiswerk aan het maken waren. Ik wilde eigenlijk naar bed gaan, maar toen kwam Angel er achter dat hij voor midnight een foto moest inleveren. Dus het hele huis hielp mee aan de foto. Sofia J deed de make up, Lena het haar, ik de belichting en Mari was het model. Ik zal wel een foto'tje op facebook plaatsen.

Woensdag ben ik na school naar m'n hostmom geweest om te eten. We hebben gezellig bijgekletst en daarna heb ik haar m'n nieuwe huis laten zien. Toen ze weg was kwamen Lars en Michael langs en hebben we huiswerk gemaakt.

Donderdag was ik echt zo verkouden dat ik amper kon ademen, dus ik had echt een zware dag. Maar donderdagavond betekent ook het begin van het weekend. Dus na het werk kwam ik thuis en hebben we een gezellig feestje gehad. Niet te laat naar bed gegaan, want Lena, Mari en ik zouden de volgende dag gaan zwemmen.

Ik lag vrijdag om 11 uur al in het zwembad en heb gewoon een uurtje gezwommen. Toen kwamen Lena en Mari en heb ik hun wat geleerd zoals de flipturn.
Na het zwemmen zijn we wat gaan lunchen in de harbor en daarna hebben we geslapen op het strand.

Zaterdag was het eindelijk de dag van Deltopia. Deltopia is een illegale dag in Isla Vista waar er mega veel gezopen wordt en de feestjes echt extra extra zijn. Studenten vanover het hele land komen om dit weekend te vieren. Er is mega veel politie en heel veel stads beveiliging.
Maar we begonnen de dag met boodschappen doen. Lena, Mari en ik hebben groceries voor de komende 2 weken weer gedaan. En daarna hebben we ons klaar gemaakt voor Deltopia. We gingen er met de bus heen met een hele groep en eenmaal daar zijn we opgesplitst. Het was echt een hele leuke dag en ik zal ook hier van wat filmpjes op facebook zetten. 's Avonds hebben we een afterparty gehad bij onze huizen en daarna ben ik nog even naar Lenny z'n huis geweest.

Zondagochtend werd ik om 7 uur al wakker omdat Lena toen pas thuis kwam van weet ik niet waar. Helemaal overstuur want die heeft d'r nieuwe iPhone X in de oceaan gedropt..
Ik heb overdag lekker in de zon liggen bakken en daarna ben ik met Lena, Austin en Sofia J terug gegaan naar Isla Vista beach om te kijken of Lena dr iPhone was aangespoeld. Maar helaas :P

Oh ja en een van m'n vissen is deze week overleden, dus daar hebben we vandaag een begrafenis voor gehad.

Nou weer genoeg voor vandaag, tot volgende week

xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Hallo allemaal! Ik ben Daphne en ik ben 18 jaar oud. Vanaf augustus ga ik studeren in Amerika en via deze site ga ik jullie zo nu en dan op de hoogte houden van mijn activiteiten. Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen! xx

Actief sinds 22 Juni 2017
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 22820

Voorgaande reizen:

20 Januari 2019 - 17 Februari 2019

Spanje 2019

04 Augustus 2017 - 01 Juni 2018

Amerika

Landen bezocht: