Drukke maar leuke week! - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu Drukke maar leuke week! - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu

Drukke maar leuke week!

Blijf op de hoogte en volg Daphne

14 Mei 2018 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Hoi hoi!

Er is weer een weekje voorbij, dus dat betekent weer een nieuwe blog. De tijd begint nu echt voorbij te vliegen, over 18 dagen sta ik gewoon al weer op Schiphol.

Maandag hadden we een geplande power-outage vanwege werkzaamheden. Vorige keer zijn we toen zo in de zeik genomen door onze buurjongens, dus nu wilden we ze eigenlijk wel terug pakken. Dit pakte helemaal anders uit, want zij wilde ons weer laten schrikken en wij hun. Dus uiteindelijk schrokken we meer van onszelf hahaha. Lekker zo'n huis vol gillende meiden.

Dinsdag kwam ik thuis van het werk en heb ik een hele poos buiten gezeten met Austin, Mari en Lenny. Austin was de olie van Mari haar auto aan het vervangen en ondertussen zat Lenny ons maar uit te lachen dat wij geen verstand van auto's hebben....
's Avonds kwamen Mari en Paz op het geniale idee om de volgende ochtend 5km te gaan hardlopen en 5km wandelen. Ik was opzich wel down om mee te gaan tot dat ze vertelde dat we om 5:30 's ochtends zouden vertrekken......... (ik ben geen ochtend mens).

Ik had dus 5 wekkers gezet, maar ik miste ze allemaal. Dus uiteindelijk werd ik om 5:20 wakker door m'n huisgenootjes. Toen begon het hoor, Daphne en hardlopen. Verschrikkelijk! Maar ik wilde mezelf niet te erg laten kennen, dus ik heb netjes de hele weg gerend. We stopte op de pier zodat we van daar de zonsopgang konden bekijken, dat was wel weer mooi.
Daarna zijn we State Street op gewandeld en hebben we daar met z'n alle ontbeten. We waren trouwens met Souli, Adinda, Giel, Paz en Mari.
Na het hardlopen ben ik naar het zwembad gegaan om nog even een uurtje te zwemmen en daarna zijn m'n klasgenootje en ik samen naar de campus gelopen.
Er stonden echt 6 springkussens en bouncing castles op de campus. Elk semester voor de finals zorgt school er voor dat er iets te doen is op de campus om de studenten te laten relaxen. Deze week hadden ze dan die spring kussens, therapy dogs, massages en pancake breakfast. Deze dag was ook mijn laatste echte dag op de college, dus het was best een beetje vreemd.
In de middag heb ik bij Lenny op de bank gelegen en hebben we een beetje stom youtube video's liggen kijken. 's Avonds stond er een etentje op de planning, want Austin wilde ons hele huis mee uit eten nemen. We zijn naar een steakhouse gegaan waar ze het eten aan je tafel maken, super vet. En echt heel lief van Austin dat ie 6 meiden mee uit eten nam en allemaal op zijn kosten.

Donderdag was mijn eerste dag van m'n zomervakantie, dus ik heb heel chill overdag geen zak gedaan. Ohja, ik heb op de porch in het zonnetje gelegen.
's Avonds stond er weer een feestje op de planning. We hebben voorgezeten in downtown en daarna gingen we naar beach city. Maar om middernacht werd alles afgekapt, dus zijn Adinda en ik nog gezellig naar de Sandbar gegaan.
Toen we daar ook klaar waren zijn we naar mijn huis gegaan. Chandler, een Amerikaanse vriend, kwam ook nog gezellig langs. Hij bleef op de bank slapen en Adinda is gewoon naar huis gegaan.

De volgende ochtend moest ik nog even naar het zwembad voor een laatste meeting. Chandler had me daar afgezet en ik heb heel chill de uber terug gepakt. Die uberdriver had ik al een eerder gehad, dus die wist nog dat ik uit NL kwam. Toevallig had ik wat stroopwafels in m'n tas dus die gaf ik aan hem, dacht hij dat ik hem wiet koekjes had gegeven lol.
In de avond hadden we een etentje op de property met zo'n 25 vrienden. Lars, Michael en Marcus hadden eten gemaakt. Heel veel pork en aardappelen uit de oven en echt een hele lekkere champignon saus. Ik ben uiteindelijk wel al om half 10 naar bed gegaan, want ik was helemaal uitgeteld.

Zaterdag heb ik overdag niet heel veel bijzonders gedaan. We hebben de Eurovision gekeken en gewoon gezellig zitten kletsen met wat meiden.
En ik heb natuurlijk mogen genieten van m'n lieve vriendinnetjes in Nederland die de bekerfinale hadden gewonnen!!!
We wilden de avond niet zomaar voorbij laten gaan, dus we besloten uit te gaan. Eerst even naar downtown en toen door naar de Sandbad. Het was lena haar laatste echte feestavond, dus dat hebben we even goed gevierd.

Zondag was een hele vreemde dag, ik viel echt de hele dag in slaap. Ik denk dat ik nog steeds erg moe was. Ik heb aan het einde van de middag heel lang met Austin zitten kletsen (man man man, wat ga ik die vent missen) en daarna zijn we met het hele huis de zonsondergang gaan kijken in de bergen.
We kwamen rond half 9 thuis en toen hebben we pizza gemaakt met het hele huis. Marcus en Lenny kwamen nog even langs om ons uit te lachen (geen idee waarom, maar schijnbaar zijn meiden die eten maken erg grappig).

En nu lig ik lekker in bed! Morgen gaan Lena en ik gezellig shoppen en daarna moet ik gewoon weer werken. Het is morgen Lena haar laatste dag, dus dat gaat wel even kl*te worden...

Als ik volgende week m'n blog schrijf is mama al weer hier, daar kijk ik ook wel weer heel erg naar uit!

Dikke kus allemaal en tot over 18 daagjes.
xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Hallo allemaal! Ik ben Daphne en ik ben 18 jaar oud. Vanaf augustus ga ik studeren in Amerika en via deze site ga ik jullie zo nu en dan op de hoogte houden van mijn activiteiten. Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen! xx

Actief sinds 22 Juni 2017
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 22844

Voorgaande reizen:

20 Januari 2019 - 17 Februari 2019

Spanje 2019

04 Augustus 2017 - 01 Juni 2018

Amerika

Landen bezocht: