Rustig weekje - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu Rustig weekje - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu

Rustig weekje

Blijf op de hoogte en volg Daphne

16 April 2018 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Hoi allemaal,

Ik ga vandaag even voor een korte blog, want ik lig in bed en ik wil heel graag gaan slapen...

Mijn school week zag er hetzelfde uit als normaal. Lekker veel wezen sporten, werken en natuurlijk naar school geweest. De zon scheen ook de hele week, dus ik heb alle vrije minuutjes lekker in de zon liggen bijkleuren :)

Woensdag ben ik na school met een vriendinnetje uit m'n klas naar State street geweest om onze nagels weer te laten doen. Ik ben van roze naar baby blue gegaan, echt heel cute.

Donderdagavond na het werk kwam ik thuis en hebben we heel gezellig met een groepje vrienden het spel "What do you meme" gespeeld en we hebben het niet heel laat gemaakt.

Vrijdag heb ik 3,5 km gezwommen en ik was echt doooood op daarna. Dus ik ben naar huis gegaan en toen met Lena boodschappen wezen doen voor de BBQ later die avond.
We hadden om 7 uur met het jongenshuis afgesproken, dus kon ik daar voor nog even powernappen.
We waren met z'n 10e; Marcus, Victor, Sofia J en Sofia O uit Zweden. Lenny, Mari en Lena uit Duitsland. Kebe uit Senegal. En Eric uit Thailand.
We hebben heel gezellig gegeten en Marcus had een nutella cheesecake met oreo en kitkat gemaakt als toetje, zoooo lekker. Nadat we 4 uur lang gezellig hebben buiten gezeten zijn we allemaal lekker ons bedje in gedoken.

Zaterdag begon de dag met een tan sessie op de porch en toen ben ik met Mari naar de sportschool geweest en hebben we ons lekker uitgesloofd.
's Avonds stond er een feestje in ons huis op de planning. Het was echt een super gezellig feestje. Geen drama en gekkigheid en vrij "weinig" mensen. Was echt leuk om een keer een normaal feestje te hebben. Maar aan het eind van de avond kwam de security om het feestje af te kappen en toen zijn we maar met z'n alle naar een anders feestje gegaan. Uiteindelijk lag ik om 2 uur lekker in m'n nest.

De volgende ochtend was ik vrij vroeg wakker en ben ik lekker rustig in m'n eentje buiten de deur wezen ontbijten. Daarna nog even gepowernapped op de porch en toen zijn we naar vrienden gegaan om te bbq'en. Daar was uiteindelijk geen moer aan dus ben ik weer naar ons huis gegaan.
Ik heb de rest van de dag gezellig met Marcus en Lenny buiten gezeten en heel veel gekletst.
Er waren blijkbaar ook "roddels" dat er politie in ons huis was geweest de avond er voor dus we moesten die roddels even ontkrachten.

We hebben net een mailtje gehad van onze huisbaas of we uit konden leggen wat er gebeurd was de avond er voor. Dus hebben we haar maar verteld dat we een feestje hadden en we verder geen zin hebben in gezeur :)

Nu lig ik lekker in bed en Lena ligt al voor pampus in het bed naast me. Ik hoop dat ze in de woonkamer ook snel stil zijn zodat ik lekker kan gaan slapen.

Dikke kus xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Hallo allemaal! Ik ben Daphne en ik ben 18 jaar oud. Vanaf augustus ga ik studeren in Amerika en via deze site ga ik jullie zo nu en dan op de hoogte houden van mijn activiteiten. Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen! xx

Actief sinds 22 Juni 2017
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 22845

Voorgaande reizen:

20 Januari 2019 - 17 Februari 2019

Spanje 2019

04 Augustus 2017 - 01 Juni 2018

Amerika

Landen bezocht: