SPRING BREAAAKK - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu SPRING BREAAAKK - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu

SPRING BREAAAKK

Blijf op de hoogte en volg Daphne

01 April 2018 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Haaaaaayyy,

Ik ben lekker de hele week vrij geweest. Uiteindelijk veel minder gedaan dan dat ik eigenlijk wilde doen deze week, maar wel ontzettend genoten.

Ik eindigde m'n blog vorige keer met dat ik mijn huisgenoten naar het vliegveld in LA moest brengen. Dus maandagochtend om half 3 zouden we vertrekken. Sommige zijn daarvoor nog even naar bed gegaan en ik heb met Austin, Sofia en Emma een powernapje op de bank gedaan. Uiteindelijk reden we om 3:15am Santa Barbara uit. De rit ging eigenlijk best wel vlotjes, dus we hebben de meiden om 4:30 gedropt op het vliegveld. Austin en ik wilden eigenlijk de zonsopgang kijken in LA, maar we waren echt veeeeel te vroeg. Toen maar even een Starbucks gehaald, want ik had van pap nog een eGiftcard :) En daarna zijn we toch maar richting Santa Barbara gereden. Halverwege zijn we gestopt om een half uurtje te slapen omdat we toch best heel moe waren... Toen we om 8 uur 's ochtends eindelijk thuis kwamen zijn we gelijk in slaap gevallen en ben ik pas ergens in de middag wakker geworden.
Zoals je denk ik wel kunt raden heb ik de rest van de dag geen zak meer uitgevoerd.

Dinsdag zijn Franka en ik even naar de gym geweest en heb ik daarna wat boodschapjes gedaan. 's Avonds kwam Austin langs en hebben we een beetje series zitten kijken.

Woensdag ben ik weer wezen te zwemmen. Het was open lab swimming dus er waren echt alleen maar hele oude mensen (65+). Na 2 km ben ik lekker gaan douchen en naar huis gegaan. Waaaannt ik had een dagje toerist zijn op de planning staan. Wij hebben een pier in Santa Barbara met allemaal winkeltjes en restaurantjes, maar ik was er nog nooit op geweest en iedereen lachte me altijd uit als ik dat vertelde. Dus Austin (deze naam komt wel vaak voor in m'n blog, al m'n andere vrienden waren op vakantie dus we waren een beetje lonely) had me opgehaald en toen ben ik dus voor het eerst op de pier geweest. Daarna hebben we lekker geluncht op State Street en toen zijn we naar huis gegaan, want Lars was terug van vakantie :))) We zijn tot midnight opgebleven om voor Jonathan te zingen, want die werd 21.

Donderdag ben ik eerst naar de gym geweest en daarna ben ik een beetje wezen bijkleuren in het zonnetje. Verder geen bijzondere dag.

Vrijdagochtend zouden we om 9 uur naar Pismo Beach gaan met een groepje. Uiteindelijk werd het ongeveer 11 uur voordat we weg reden, oops. Na anderhalf uur kwamen we daar aan, maar het was megaaaa bewolkt. Dus we zijn 10 minuten naar het strand geweest en daarna zijn we doorgereden naar een outlet. Zita en ik waren helemaal fanatiek aan het shoppen, maar de rest had het wel gezien na een uurtje. Ik ben uiteindelijk geslaagd bij de Zumies, Tommy Hilfiger en Calvin Klein (ofcourse).
Toen we 's Avonds thuis kwamen zijn we bij Zita en Denise wezen eten, want Denise had een speciaal Joods dinner gemaakt.

Zaterdagochtend was echt super gezellig! Ik ben van m'n bed verplaatst naar het bed op de porch om lekker in het zonnetje te liggen en toen kwamen Sofia, Lars en Austin er ook gezellig bij. Daarna zijn Lars, Austin en ik even gaan lunchen en toen zijn we doorgereden naar de harbor om wat foto's te maken.
De jongens wilden daarna perse basketball kijken, dus toen ben ik maar even naar huis gegaan en heb ik Temptation Talk terug gekeken.
's Avonds was er een soort van feestje, maar heel rustig en gezellig. Rond een uur of 1 zijn Sofia en ik naar huis gegaan en hadden we nog een klein aftertje met Markus en 2 Italianen.

En toen was het alweer de laatste dag van de vakantie. Ik heb vanmorgen het huis een beetje aan kant gemaakt en daarna heb ik de slaapkamer weer terug verbouwd naar hoe het hoort te staan (ik had de hele week een mega bed want ik had Lena's bed tegen mijne aangeschoven).
Ik verwacht ieder moment de andere huisgenoten weer terug, want die waren dus een week in Mexico.

Morgen gaat het echte leven weer beginnen met school, werk en sporten. Ook wel weer lekker hoor :)

Groetjes daar en tot over 2 maandjes !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Hallo allemaal! Ik ben Daphne en ik ben 18 jaar oud. Vanaf augustus ga ik studeren in Amerika en via deze site ga ik jullie zo nu en dan op de hoogte houden van mijn activiteiten. Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen! xx

Actief sinds 22 Juni 2017
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 22857

Voorgaande reizen:

20 Januari 2019 - 17 Februari 2019

Spanje 2019

04 Augustus 2017 - 01 Juni 2018

Amerika

Landen bezocht: