Eerste keer clubbing :) - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu Eerste keer clubbing :) - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu

Eerste keer clubbing :)

Blijf op de hoogte en volg Daphne

23 April 2018 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Hooooooi!

Ben ik weer. Ik lig nog lekker in het zonnetje met m'n buurjongen Lenny. Dit is weer zo'n typische zondag. Hele dag een beetje luieren.

Ik heb echt een hele leuke week gehad, vooral het weekend was erg gezellig.
Maandag had ik gewoon een hele simpele dag met zwemmen, school en werk. Toen ik thuis kwam was er een pakketje voor me vanuit Nederland. Echt veeeel te lief! Merel, Mads, Liam, Mike, Enzo en Niels hadden een foto album gemaakt en gestuurd met hele leuke en lelijke foto's van ons allemaal. Dezelfde avond kwamen ook Paula en Bianca aan. Zij waren hele goede vriendinnen van mij vorig semester, maar zij bleven maar 5 maanden. Dus die kwamen ons even opzoeken vanuit Oostenrijk, echt heel gezellig!

Donderdag was ook een hele leuke dag. Ik begon de ochtend met een uurtje in de gym en daarna had ik les. Na m'n les kwam Austin me met de auto ophalen en zijn we gezellig ergens wezen lunchen. Tijdens de lunch kreeg ik een appje dat ik vandaag niet hoefde te werken. Dus toen zijn Austin en ik naar een park gegaan met een meer vol met schildpadden, zoooo schattig. Daarna nog even als twee kleine kleuters naar de speeltuin gegaan (dit moet je even voor je zien, een knul van 2.06 meter in een speeltuin) en toen terug naar huis. Thuis aangekomen hebben we nog even in Lars z'n huis gezeten met Lars, Diego en Michael.
's Avonds ben ik snel naar de supermarkt gegaan met Mari, Sofia en Viktor om wat bier te halen en toen hebben we de hele avond gezellig spelletjes gespeeld in ons huis.

Vrijdag kreeg ik na het zwemmen een appje van Marcus, m'n buurjongen, of ik met hem wilde koken. Koken is echt zijn hobby, dus daar zeg ik geen nee tegen. We hebben een hele lekkere salade gemaakt met tuna en groente. We hebben daarna nog wel 2 uur lang in het zonnetje zitten kletsen toen ik besloot om maar eens naar huis te gaan.
's Avonds ging ik weer terug naar zijn huis, want we zouden daar gaan pre-gamen. Er moest die avond weer aan m'n bucket-list gewerkt worden, dus gingen we naar een echte Amerikaanse club. Ik had een ID geleend van een klasgenootje, want die was 21+ en dat is de leeftijdsgrens hier natuurlijk. M'n eerste shock was al toen ik bier ging halen... 6 bier, 50 dollar.. en toen kwam Mari haar shock. 3 Cocktails.... 65 dollar.
Ondanks dat de alcohol super duur was hebben we echt een heeeele leuke avond gehad!

Zaterdagochtend ben ik met dezelfde groep als de avond daarvoor lekker wezen ontbijten op state street. We waren naar zo'n organic brunch tentje geweest, heel lekker. En later die dag hebben we Adinda haar verjaardag gevierd bij haar in de tuin met de hele groep.
's Avonds wilde iedereen naar IV gaan omdat er een feestje zou zijn met een live band dus ik had gezegd dat ik ze wel kon brengen. Maar toen kwam Lenny naar me toe of ik met de jongens uit wilde. Dus ik eindigde met Lenny, Markus, Kebe en Eric op een ander feestje.

En toen was het alweer zondag. Ik denk dat al m'n huisgenoten in LA zijn om Thai New Year te vieren, dus het is lekker rustig in huis. Ik ga zo lekker koken en lekker slapen.

Groetjes xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Hallo allemaal! Ik ben Daphne en ik ben 18 jaar oud. Vanaf augustus ga ik studeren in Amerika en via deze site ga ik jullie zo nu en dan op de hoogte houden van mijn activiteiten. Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen! xx

Actief sinds 22 Juni 2017
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 22863

Voorgaande reizen:

20 Januari 2019 - 17 Februari 2019

Spanje 2019

04 Augustus 2017 - 01 Juni 2018

Amerika

Landen bezocht: