Week 2 in Malaga - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu Week 2 in Malaga - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu

Week 2 in Malaga

Blijf op de hoogte en volg Daphne

03 Februari 2019 | Spanje, Málaga

Hoi !

Ik ben vandaag precies 2 weken in Malaga en dat betekent ook gelijk dat over 2 weken weer lekker terug ben in Nederland.
Nog steeds heb ik nog niet helemaal mijn plekje gevonden in Malaga, maar ik heb ondertussen wel een paar vrienden gemaakt. De doordeweekse dagen gaan vrij snel, dus dat is wel fijn. Maar de weekenden gaan zo traag, want er is nog steeds niet veel te doen in de weekenden..

Deze week had ik op dinsdag en donderdag voor het eerst mijn extra lessen, het zijn speciale "gesprekslessen" waar we dus alleen maar gesprekken voeren met elkaar. Deze klas bestaat uit 3 mensen; ikzelf, een Koreaans meisje en een vrouw uit Hongarije oh en natuurlijk de lerares.

Onze klas bij de "normale" lessen is ook wat uitgedund dus daar hebben we ook nog maar 3 studenten. Vorige week had ik mijn A1.1 level (Spaans voor beginners) toets gehaald dus deze week moesten we A1.2 lessen volgend.

Aan het begin van de week ben ik samen met mijn huisgenootje naar de Aldi geweest, want hij heeft een auto. Lekker makkelijk. Ik denk dat we wel een uur in de Aldi hebben rondgelopen en uiteindelijk hadden we een hele kar vol eten.
We kwamen op het goeie idee om ook gezamenlijke boodschappen te doen zodat we 's avonds samen konden koken. Erg makkelijk voor mij, want het is algemeen bekend dat ik niet heel handig ben in de keuken.

Op vrijdagavond ben ik naar een sushi restaurant geweest samen met Hae Rin, mijn huisgenootje. Na het eten hebben we nog even geshopt, want de winkels zijn echt tot 10 uur 's avonds open. Daarna hadden we met Isabel, Pedro, Max, Yannick en nog 2 vrienden van Yannick afgesproken in een kroegje. Voor 6 euro per persoon kon je tot 11 uur onbeperkt bier drinken, hoe fijn is dat!! We hebben tot een uur of 1 in die kroeg gestaan en toen zijn Hae Rin en ik naar huis gegaan.

Voor de rest zijn er in dit weekend 2 huisgenootjes (Hae Rin en Dylan) verhuisd naar een ander appartement, dus we wonen nu nog maar met z'n vieren in een zeven persoons huis. En Clara, mijn kamergenootje, was het hele weekend in Madrid. Lekker rustig dus.

Oh ja en ik heb deze week m'n toets weer gehaald, dus volgende week mag ik naar de A1.3 lessen!!


Adios amigos en tot snel
xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Málaga

Daphne

Hallo allemaal! Ik ben Daphne en ik ben 18 jaar oud. Vanaf augustus ga ik studeren in Amerika en via deze site ga ik jullie zo nu en dan op de hoogte houden van mijn activiteiten. Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen! xx

Actief sinds 22 Juni 2017
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 22871

Voorgaande reizen:

20 Januari 2019 - 17 Februari 2019

Spanje 2019

04 Augustus 2017 - 01 Juni 2018

Amerika

Landen bezocht: