Week 3 in Malaga - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu Week 3 in Malaga - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu

Week 3 in Malaga

Blijf op de hoogte en volg Daphne

10 Februari 2019 | Spanje, Málaga

Hallo mensen,

Weer een weekje voorbij en dat betekent dat ik echt bijna naar huis kom en daar heb ik heel veel zin in :))

Deze week is best snel voorbij gegaan. Ik ben naar een tapas tour geweest met Eva, Julian en nog allemaal andere studenten die ik niet kende. Tijdens de tour gingen we naar 3 verschillende restaurantjes en in elk restaurant kregen we wijn en hapjes. Rond een uur of 11 had iedereen rooie wangetjes van de wijn en zijn we naar huis gegaan, want de volgende dag moesten we gewoon weer om 8:30 naar school (en dat vroege opstaan bevalt me nog steeds niet).

De twee dagen hierna zijn ik en twee andere huisgenootjes ziek geweest, dus er hing een hele saaie en rustige sfeer in het huis. Gelukkig ben ik wel gewoon naar school geweest, want ik kon de lessen echt niet missen.

Op vrijdag ben ik samen met Eva, Yannick, Julian, Clara en andere Eva naar een sushi restaurant geweest en daarna gingen we weer naar de kroeg waar we met Hae Rin hadden afgesproken. Vorige week waren we ook al naar deze kroeg geweest, dus we kende daar al een aantal mensen. We hebben de hele avond bier spelletjes gespeeld met z'n alle en heel gezellig zitten kletsen. Ook kwam ik een Nederlandse jongen en een Zweedse jongen tegen die in Malaga wonen, dus daar ben ik ook nog even mee aan de praat geraakt.

Zondag kregen we eindelijk 2 nieuwe huisgenootjes en het waren ook nog eens twee Nederlandse meiden, hoe leuk! Ik heb echt gelijk de hele dag met hun doorgebracht en 's avonds zijn we uiteten geweest en nog even naar de Chinese action/wibra/xenos geweest omdat zij nog allemaal spullen nodig hadden. 's Avonds hebben we de eerste aflevering van de Luizenmoeder en de eerste aflevering van First Dates Hotel gekeken dus het was weer een gezellig Nederlands avondje.

Deze week had ik trouwens ook weer een toets, eigenlijk meer een examen. Helaas heb ik hem niet gehaald :( Nu moet ik dus eigenlijk A1.3 overdoen komende week, maar het is niet zeker of er een A1.3 klas komt... Dus op dit moment weet ik nog niet in welk level ik ga belanden maandag. M'n mentor zei dat ze me misschien terug gaan zetten naar A1.2 (die ik al lang gehaald heb), maar ze zou d'r best gaan doen om een betere oplossing te zoeken. Want ik ga echt niet nog een week A1.2 doen terwijl ik die in mijn tweede week al gehaald heb. Fingers crossed dat ik dus gewoon lekker naar A2.1 mag maandag..

Over 4 dagen (als jullie dit op maandag lezen, nog maar 3 dagen) komt mama al! Ze komt op donderdagochtend aan en dan zie ik haar 's middags na school. Verder hoef ik dan alleen nog vrijdagochtend naar school en dan hebben we vrijdagmiddag/avond en zaterdag nog de tijd om Malaga te bekijken. En dan zondagochtend eindelijk terug naar het mooie Warmentuut :):)

Nou doei en tot snel
xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Málaga

Daphne

Hallo allemaal! Ik ben Daphne en ik ben 18 jaar oud. Vanaf augustus ga ik studeren in Amerika en via deze site ga ik jullie zo nu en dan op de hoogte houden van mijn activiteiten. Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen! xx

Actief sinds 22 Juni 2017
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 22868

Voorgaande reizen:

20 Januari 2019 - 17 Februari 2019

Spanje 2019

04 Augustus 2017 - 01 Juni 2018

Amerika

Landen bezocht: