2 Weken met feestjes, workouts en veel huiswerk. - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu 2 Weken met feestjes, workouts en veel huiswerk. - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu

2 Weken met feestjes, workouts en veel huiswerk.

Blijf op de hoogte en volg Daphne

19 Februari 2018 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Hallo Hallo,

Al weer een tijdje geleden dat ik een blog online heb gezet, maar ik moet zeggen... Er is niet heel veel bijzonders gebeurd in de afgelopen twee weken.

Laten we beginnen met de eerste week.
Maandag begon ik zoals gewoonlijk weer met zwemmen, ben ik naar school geweest en daarna heb ik gewerkt tot 9 uur. We kwamen op het geniale idee om op maandagavond uit te gaan, dus wij met een groepje naar een club geweest op state street en rond een uur of 12 lagen we weer lekker in het bedje.

Die woensdag had ik school tot half 4, daarna ben ik snel naar huis gefietst om wat huiswerk te maken en te leren. 's Avonds stond er een coaches vs. cancer basketball wedstrijd op het programma. Ons hele volleyball team moest er heen. Het was een speciale avond om geld op te halen voor kanker onderzoeken. Het ging daarbij speciaal om onze announcer, Dave Loveton. Hij staat bij elke sbcc wedstrijd langs het veld met z'n microfoon om iedereen aan te kondigen enzo. Hij heeft een maand geleden te horen gekregen dat hij kanker in z'n nieren heeft.
Na de wedstrijd ben ik samen met Lars naar huis gereden en heb ik avondeten gemaakt voor ons.

Dat eten heeft niet heel goed uitgepakt denk ik, want de volgende dag was ik kots ziek. Ik ben een dagje thuis gebleven en aan het eind van de dag voelde ik me wel weer een beetje oke.

Vrijdagochtend weer begonnen met zwemmen en daarna ben ik naar de Apple store gefietst om een nieuwe apple watch te halen. Heeft me even wat gekost, maar ik ben er super blij mee! Hij kan onder water, dus ik kan hem tijdens het zwemmen omhouden en dan meet ie al m'n bewegingen enzo. Heel geinig.

Zaterdag begon de dag met een paar uurtjes vrijwilligerswerk bij het internationaal film festival. Ik moest popcorn en drinken uitdelen en daarna mochten we mee de film zaal in om een kinderfilm te kijken. Toen we thuis kwamen was er een soort van pre valentijns feestje op onze property. Er waren allemaal soorten spelletjes en iedereen was gewoon gezellig aan het kletsen met elkaar.
's Avonds ben ik met een paar vrienden naar een feestje van mijn teamgenootjes geweest. Weer leuk om iedereen even te zien!

Zondag heb ik werkelijk waar NIKS gedaan, ik ben alleen uit eten geweest in de avond met Lena. Even lekker sushi :)

En toen alweer de tweede week van de blog.
Maandag en dinsdag heb ik niks gedaan dan sporten, school en werk.

Toen was het woensdag valentijnsdag. Ik ben eerst lekker de sportschool ingeweest en daarna hebben een paar mensen een filmavond gehouden in ons huis, verder helemaal niet speciaal.

Donderdag was een normale dag school en werk. Maar omdat we een lang weekend (presidents weekend) in zouden gaan, mochten we aan het einde van de dag heel veel lekker eten mee naar huis nemen. Ik had voor mezelf en Lena een Poké Bowl, Bagels en een yogurt parfait meegenomen. 's Avonds is er nog een hele groep uitgeweest, maar ik had niet zo veel zin. Uiteindelijk kwamen die ook al heel vroeg thuis, omdat het veel te druk was.

Vrijdag zijn we naar Santa Claus lane gegaan, dat is een heel mooi strand een stukje verderop. Sommige gingen het water in (mij veel te koud) en andere waren gezellig strand spellen aan het spelen. Net voor de zonsondergang zijn we wat wezen eten bij een strand restaurantje.
Daarna ben ik met Mari naar Ojai gereden, een dorp in de bergen. Haar broertje en zusje gaan daar naar een middelbare school en haar zusje had een musicaluitvoering. Dus Mari en ik zijn wezen te kijken en daarna hebben we haar zusje meegenomen naar Santa Barbara.

Zaterdag hebben we Zita haar verjaardag gevierd in het huis van Mari haar ouders. We hebben met z'n alle gebarbecued en daarna ben ik naar huis gegaan, zij zijn nog even door wezen feesten.
Maar ik had nog flink wat huiswerk op het programma staan, dus dat heb ik thuis zitten doen.

Zondagochtend (papa zijn verjaardag!) stond het wekkertje alweer om 9 uur, want ik zou gaan hiken. Het plan was om naar 7 Falls te gaan, maar toen we die hike hadden gedaan kregen we nog meer energie. Dus zijn we ook naar inspiration point gehiked. Al met al een 6,2 kilometer hike de bergen op. Flinke workout al zeg ik het zelf.

Nu ben ik weer lekker thuis en ga ik nog wat huiswerk maken en daarna avondeten koken. We gaan vanavond waarschijnlijk nog even naar de bioscoop, want we zijn morgen nog vrij!

Nu zijn jullie allemaal weer op de hoogte van mijn interessante leventje in Amerika ;)
Ik moet zeggen dat de tijd me heel veel te snel gaat. Ik kan er niet aan denken dat ik over 3,5e maand alweer in het kikkerlandje ben... Ik probeer er nog maar niet te veel over na te denken, maar ik probeer nog wel even extra te genieten!

Dikke kus vanuit Santa Barbs :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Hallo allemaal! Ik ben Daphne en ik ben 18 jaar oud. Vanaf augustus ga ik studeren in Amerika en via deze site ga ik jullie zo nu en dan op de hoogte houden van mijn activiteiten. Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen! xx

Actief sinds 22 Juni 2017
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 22881

Voorgaande reizen:

20 Januari 2019 - 17 Februari 2019

Spanje 2019

04 Augustus 2017 - 01 Juni 2018

Amerika

Landen bezocht: