Standaard week met een leuk feestje :) - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu Standaard week met een leuk feestje :) - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu

Standaard week met een leuk feestje :)

Blijf op de hoogte en volg Daphne

12 Maart 2018 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Hay allemaal!

Ik heb vandaag echt geen idee wat ik eigenlijk moet vertellen, want ik heb een hele standaard week gehad.. Dus dit gaat waarschijnlijk een heel kort blogje worden.

Van maandag tot en met donderdag ben ik naar school gegaan, heb ik gezwommen, gewerkt en heb ik natuurlijk mijn uurtjes in de sportschool weer gemaakt.
Ook al heb ik niet mega veel gedaan, er is altijd wat te doen op de property. We hebben hier zo'n 6 studentenhuizen staan, dus je kan altijd overal even binnenlopen om een bakkie te doen of om gewoon hoi te zeggen.

Vrijdagochtend werd ik wakker en toen heb ik even met Max gefacetimed, altijd leuk om even wat mensen te zien en spreken in Nederland! Daarna stond er weer een uurtje zwemmen op het programma. We moesten iets eerder stoppen dan normaal, maar ik heb wel m'n 1,5e kilometer weer gemaakt.
Na het zwemmen ben ik even een paar kleine boodschapjes wezen doen en toen door naar huis gegaan. Mijn haar was echt aan een knipbeurt toe, dus Zita heeft m'n haar geknipt ;P En wat ik in het begin van m'n blog dus zei over hoe makkelijk het binnen lopen bij elkaar is, kwam Lars na het haren knippen bij ons binnenlopen en hebben we gewoon een beetje stom zitten praten.
's Avonds hebben we met Trisha, Zita, Denise, Mari, Lena en Sofia gezellig bij ons beneden op de bank gezeten en een film gekeken.

Zaterdagochtend heb ik al mijn huiswerk gedaan voor maandag en dinsdag en even met papa en mama gefacetimed. Daarna ben ik naar de yoga gegaan met Mari en Sofia. Echt heel grappig want we zijn alle drie zo flexibel als een bezem en de balans was ook ver te zoeken, maar al met al was het heel relaxed.
Thuis even snel gedoucht en toen ben ik met Mari, Sofia en Angel naar Isla Vista gegaan omdat zij wat spullen van Amazon moesten terug sturen. Angel wist ook wel een leuk Chinees restaurantje in IV dus we hebben even wat gegeten met z'n viertjes.
Tijdens het eten kwamen Mari en ik op het idee om in de avond een klein feestje te geven in ons huis. Dus wij mensen uitgenodigd, even naar de liquor store gereden en het huis feestje proof gemaakt. Maar toen begon het echt megaaa hard te regenen dus om 8:30pm dachten Mari en ik dat het feest niet echt meer zou gaan gebeuren. Maar uiteindelijk kwamen echt 35 man opdagen en was het echt een heeeeel leuk feest. Normaal worden de feestjes op de property om 10pm stil gegooid, maar dat gebeurde nu dus niet.
Samen met Austin ben ik naar een ander feestje gelopen dat echt 3 blokken bij mijn huis vandaan was. Het was een feestje van zijn teamgenoten en mijn teamgenoten waren er ook. Dus hebben we daar maar even gedag gezegd en een biertje gedronken.
Toen we terugkwamen in mijn huis, was het feest nog steeds in volle gang. Wat me echt verbaasde want het was onderhand al 2 uur in de nacht en de buren hadden nog geen politie gebeld. Maar zoals ik ooit een keer verteld heb, zijn de feestjes hier zo vroeg af dat ik het helemaal niet meer gewend was. Dus ik om 2 uur ofzo naar bed gegaan want ik was bekaf.

De volgende ochtend werd ik als eerste van het huis wakker en het was een chaos!! Het hele huis vol met lege bierblikjes, lege vodka flessen en redcups everywhere... Dus Lena en ik hebben maar gelijk alles opgeruimd en schoongemaakt.
Toen we wilden gaan ontbijten zag ik dat Austin beneden op de bank had geslapen dus toen hebben we uiteindelijk heel gezellig met z'n vieren ontbeten want Sofia was in de tussentijd ook ontwaakt.
Voor de rest van de dag heb ik echt niks gedaan wat ik was zo brak als wat. We kregen trouwens best veel berichtjes van mensen hoe leuk ze het wel niet vonden, echt schattig.
Ik heb net even iets te eten besteld, want ik heb simpelweg geen energie om te koken. En dan ga ik zo weer terug m'n nest in.

Ik hoop dat jullie allemaal een leuke week hebben en tot over 82 daagjes!!

xxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Hallo allemaal! Ik ben Daphne en ik ben 18 jaar oud. Vanaf augustus ga ik studeren in Amerika en via deze site ga ik jullie zo nu en dan op de hoogte houden van mijn activiteiten. Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen! xx

Actief sinds 22 Juni 2017
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 22859

Voorgaande reizen:

20 Januari 2019 - 17 Februari 2019

Spanje 2019

04 Augustus 2017 - 01 Juni 2018

Amerika

Landen bezocht: