Superbowl Sunday :) - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu Superbowl Sunday :) - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu

Superbowl Sunday :)

Blijf op de hoogte en volg Daphne

05 Februari 2018 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Haallooooo allemaal!

Nog even een blogje schrijven tussen het kijken van de superbowl door. We zitten met z'n 25e in een huis de finale van het Amerikaanse football te kijken. Naja kijken is een groot woord, want ik snap nog steeds geen bal van het hele spelletje en volgens mij zijn er meerdere die er gewoon zijn om er te zijn.

Ik moet zeggen, deze week was heel standaard. School is weer lekker begonnen en ik zit helemaal in het school, studie en sport ritme.

Maandag ben ik de week begonnen met een kilometer zwemmen. En ook echt zwemmen, want we moeten de hele tijd baantjes trekken met de borst crawl. Maar ik vind het wel echt heel leuk! Daarna begon de standaard dag school weer tot half 4 en toen moest er weer gewerkt worden. Toen ik thuis kwam ben ik ook gelijk naar bed gegaan, want ik was bek af.

Dinsdagochtend ben ik begonnen met een uurtje sportschool, helemaal alleen. Gelukkig hebben we douches in de locker rooms en ook gratis zeep enzo, scheelt me weer wat sjouwen. Na het sporten ben ik gelijk naar school gegaan waar ik begon met mijn Alcohol & Drugs class en daarna had ik Spaans. Ik moest 's avonds weer werken en ik werk op dinsdag met een hele leuke groep, dus het was best wel gezellig.

De volgende dag weer een kilometer gezwommen, naar school geweest en geen werk :)
Toen ik thuis kwam hing er een briefje aan de brievenbus dat ik een pakketje kon ophalen op het postkantoor. Dus ik braaf op m'n fietsje naar het postkantoor, ligt daar een groot pakketje vanuit Nederland.
Mama had me allemaal dingen gestuurd zoals volkoren crackers, smeerworst, cracotte crackers, kroepoek, de time-out en nog een klein zakje drop. Echt super lief, dankjewel mam xxxx
's Avonds kwam Michael nog even langs en heb ik met Michael en Sofia J huiswerk zitten maken.

Donderdag kon ik een beetje uitslapen, want ik hoefde pas om 11 uur op school te zijn. Ik had aan het einde van de dag een hele lange pauze totdat ik moest werken, dus toen ben ik maar begonnen aan wat huiswerk voor de volgende week.
Toen ik thuis kwam waren er heel wat mensen die uit wilde gaan, maar ik had er echt geen puf voor... Dus ik heb letterlijk tot half 12 's avonds zitten leren met een klein pauze.

Vrijdag was echt een hele leuke dag. Ik begon weer met een kilometer zwemmen en daarna ben ik gelijk een uur naar de sportschool geweest met Lena. Het was die dag ook Giel zijn verjaardag dus na het sporten zijn Lena en ik naar de supermarkt gegaan om een verjaardagstaart te kopen.
We hadden om 4 uur afgesproken op het strand met een groep vrienden waar we de zonsondergang hebben gekeken terwijl we sushi aan het eten waren. (Is iemand het trouwens al opgevallen dat ik echt weinig uit eten ga de laatste tijd..?)

Zaterdag was het echt heel lekker weer dus Lena en ik hebben echt heel lekker liggen zonnen en we zijn best bijgekleurd. Om 12 uur stond er een uur yoga en meditatie op het programma dus ik met m'n totaal niet flexibele lichaam in die yoga school. Als papa me had gezien had hij me waarschijnlijk vierkant uitgelachen.... Ik viel tijdens het mediteren trouwens bijna in slaap, oeps.
's Avonds zijn Lena, Zita, Denise en ik naar Lars zijn basketball game wezen kijken. Ze hadden verloren, zoals gewoonlijk.. Maar het was wel gezellig. Na het basketball kijken hebben we Nederlandse pannenkoeken gebakken, echt heeel lekker. Daarna zijn we lekker op de bank geploft en hebben we Netflix liggen kijken.

En toen was het alweer zondag, de laatste dag van de week. Ik begon de dag met een gezellige facetime gesprek met Max, want we hadden elkaar gewoon weer veel te vertellen. Daarna ben ik naar Lars z'n huis gegaan en heb ik alle afwas gedaan, want er kwam helemaal schimmel op de borden enzo. Lars z'n huisgenoten zijn een beetje rommelig dus ik vond het sneu voor Lars.
Daarna ben ik met Lena, Sofia O en Mari boodschappen wezen doen en toen begon de super bowl al.
Zoals ik al zei is de superbowl niet echt mijn ding, dus ik ben in het begin van de avond naar huis gegaan om te koken. Ik had echt heel lekker rode aardappels met vissticks, asperges en een gekookt ei gemaakt. Mijn kookkunsten beginnen al toe te nemen hoor :)))

Nu ga ik lekker op de bank liggen niks doen en morgen begint de nieuwe schoolweek weer!

Dikke kus vanuit SB :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Hallo allemaal! Ik ben Daphne en ik ben 18 jaar oud. Vanaf augustus ga ik studeren in Amerika en via deze site ga ik jullie zo nu en dan op de hoogte houden van mijn activiteiten. Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen! xx

Actief sinds 22 Juni 2017
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 22854

Voorgaande reizen:

20 Januari 2019 - 17 Februari 2019

Spanje 2019

04 Augustus 2017 - 01 Juni 2018

Amerika

Landen bezocht: