Hiken, uitgaan en nog meer feestjes. - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu Hiken, uitgaan en nog meer feestjes. - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Daphne Verkamman - WaarBenJij.nu

Hiken, uitgaan en nog meer feestjes.

Blijf op de hoogte en volg Daphne

22 Januari 2018 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Haaalloooo!

Mijn laatste blog over de laatste week van een 2 maanden (!) durende kerstvakantie. Een week met veel feestjes, avonturen maar ook veel uitgerust.

Nadat ik vorige week zondag m'n blog online heb gezet, ben ik nog wezen te hiken. Het was een uur durende hike helemaal naar de top van de berg met een mooi uitzicht over Santa Barbara. Toen ik hier in augustus aankwam heb ik deze hike ook gemaakt, dus weer even terug op de plek waar het allemaal begonnen is.

Maandag was een vrij relaxte dag met vrienden, we hebben de hele dag een beetje thee gedronken en gekletst. 's Avonds hadden we een "familie" etentje gepland met alle meiden in het huis. Mari en ik hadden sushi gehaald en dat hebben we thuis met z'n allen gegeten. Ik had niet verwacht dat we zo lang zouden gaan zitten, maar uiteindelijk hebben we gewoon 3 uur lang non stop gekletst!

Dinsdag was echt een hele goeie dag. Lena en ik zijn naar State Street gefietst om een aantal dingetjes voor de kamer te halen en nog wat kleine boodschapjes te doen. Daarna zijn we samen naar de sportschool gefietst om een membership te halen.
Vervolgens hebben we samen gekookt en hebben we ons klaar gemaakt voor Eric zijn verjaardag. Echt een TOP feest. Eric woont naast ons huis dus het was lekker dichtbij. Ze hadden helemaal een beetje een verjaardags feestje voorbereid met een taart en genoeg alcoholische drankjes.

Dan is de volgende ochtend altijd het leukst wanneer we met z'n alle buiten in het zonnetje zitten te ontbijten en iedereen nog even alle gossips van de avond ervoor doorneemt.
Om 12 uur was het toch echt tijd om naar de gym te gaan. Lena en ik hadden een afspraak met onze personal trainer. Het eerste officiële uurtje in de sportschool en het was het heeeel leuk!
Daarna kwamen we op het idee om met Lena en Mari naar Lizard Mouth te gaan om de zonsondergang te kijken. Michael, Lars en Cornelia kwamen er later ook nog achter aan. We konden een heel stuk met de auto naar boven rijden, maar het laatste stuk moesten we over de rotsjes heen kleuteren.
De sunset is heel vroeg, rond 5 uur, dus we hadden nog de hele avond over. Ik ben met Mari en Lena naar de piercingshop gegaan want zij kregen allebei hun eerste tattoo. Ze hebben hem beide op dezelfde plek als dat ik hem al had, dus ik heb mooi weer wat geld bespaard. Echt niet normaal hoe duur piercings hier zijn.

Donderdag was een gewoon rustig dagje. Het was echt super lekker weer dus ik heb de hele dag een beetje buiten in het zonnetje gezeten en ben ik weer een beetje bijgekleurd.
's Avonds kwamen we op het geniale idee om uit te gaan. 2 Oud coral group jongens zijn naar Beach City verhuisd, dus wij met z'n alle heen. Echt een heel leuk feest!

De volgende ochtend weer even bijgekomen en vervolgens weer met de Lena naar de gym omdat we de laatste afspraak met de personal trainer hadden. Flink afgebeuld en vanaf nu gaan we het zelf doen. Toen we thuis kwamen kwam Lindsay ingredienten voor cookies brengen. We hebben 100+ koekjes gebakken voor de mensen die geholpen hebben tijdens de mudslide overstroming. We hebben er denk ik wel 3 uur over gedaan...
's Avonds hadden we een movie night, buiten onder de sterren met een kampvuurtje erbij.

Zaterdag was het heel zonnig maar een beetje winderig. Toch zijn we maar even naar het strand geweest met Lena, Sofia, Mari, AK, Lenny, Kebbe en Victor.
Mega uitgeput kwamen we thuis... Dus maar even een powernap gedaan die weer totaal uit de hand liep, dus 1,5 uur later werd ik wakker.
We zouden die avond uitgaan, dus we gingen pre gamen in ons huis. We hadden maar een paar mensen uitgenodigd, maar ik denk dat er wel 30 man in het huis was. We hebben de bus gepakt naar IV en daar hebben we wat huisfeestjes bezocht.
Toen ik terugkwam bleek er ook nog een "afterparty" in mijn huis te zijn, maar ik ben lekker m'n bed in gedoken.

Zondagochtend hebben we het hele huis schoongemaakt en opgeruimd en vervolgens ben ik met Sofia, Lars, Michael en Chem naar Knapp's Castle geweest. Weer helemaal hoog in de bergen met een super mooi uitzicht over Santa Barbara. We hadden lekkere warme dekens mee en daar hebben we zonsondergang gekeken.

Maandag (voor jullie vandaag) begint eindelijk school weer! Ik heb gekozen voor de vakken Engels, Spaans, Alcohol & Drugs counseling en zwemmen voor conditie.
Ik begin deze week gelijk met Engels en zwemmen en daarna moet ik werken tot 9pm.

Hopelijk zijn jullie weer een beetje op de hoogte!

Dikke kus vanuit SB! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Hallo allemaal! Ik ben Daphne en ik ben 18 jaar oud. Vanaf augustus ga ik studeren in Amerika en via deze site ga ik jullie zo nu en dan op de hoogte houden van mijn activiteiten. Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen! xx

Actief sinds 22 Juni 2017
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 22886

Voorgaande reizen:

20 Januari 2019 - 17 Februari 2019

Spanje 2019

04 Augustus 2017 - 01 Juni 2018

Amerika

Landen bezocht: